Kundenkät

En gång per år får du som bor hos oss svara på frågor om din lägenhet, ditt område och hur du upplever Helsingborgshem som hyresvärd. Kundenkäten är ett bra sätt för dig att berätta hur du trivs i, vad som fungerar bra och vad som kan förbättras.
Var med och påverka ditt boende
I kundenkäten har du en chans att tycka till och påverka. Dina svar hjälper oss att prioritera och satsa på rätt saker där du bor – det som du och andra hyresgäster i området tycker är viktigast. Resultatet ger oss också en bra återkoppling på insatserna vi gör.
Har du synpunkter som du vill framföra direkt är du såklart alltid välkommen att kontakta Kundcenter.
Så här svarar du på enkäten
Vi skickar ut kundenkäterna löpande under året. Det betyder att du kan få din enkät i dag, din närmsta granne kanske om en månad och kompisen i andra delen av stan om ett halvår. Du får enkäten till din e-post med en länk som du klickar på för att svara. Har du inte registrerat din e-post hos oss så får du enkäten via brev.
Logga in på Mina sidor om du har ny e-post eller vill dubbelkolla så att dina kontaktuppgifter stämmer.
Om enkäten
Det tar cirka fem minuter att svara på frågorna och dina svar behandlas anonymt. Du kan välja att ta bort anonymiteten på fritextsvaren – på så sätt kan du få personlig återkoppling direkt från din områdespersonal. Vi gör undersökningen med hjälp av Origo Group. Har du frågor om datainsamling eller anonymitet är du välkommen att höra av dig till dem.