Hoppa till innehåll

Vi uppdaterar webbsidan och Mina sidor

Det går inte att logga in

Mellan den 8 oktober och den 15 oktober går det inte att logga in på Mina sidor.

Kundcenter hjälper dig med:

  • Felanmälan
  • Akut felanmälan
  • Boka övernattningsrum och gemensamhetslokal
  • Uppsägning

Ring Kundcenter på telefon 042-20 80 00. Under kvällarna och under helgen tar vår jour emot akuta felanmälningar på telefon 042-20 82 00.

Under dessa dagar kan du inte:

  • Söka ledig lägenhet, ledig studentlägenhet, ledig parkering, ledigt förråd eller lediga lokaler för företag.
  • Boka tvättid på Mina sidor. I stället bokar du på den digitala bokningstavlan utanför din tvättstuga.

Under dagen den 15 oktober har vi uppgraderat till ett nytt fastighetssystem vilket bland annat innebär nya Mina sidor. Läs mer om hur du påverkas här. Välkommen tillbaka!

Kundcenter

Vi hjälper dig med frågor om ditt boende, hyran eller när du vill göra en felanmälan. Här kan du också få tips och inspiration till att förnya ditt hem. Vi har smarta produkter och vet allt om våra lägenheter, nybyggen, uthyrningen och mycket annat.

Telefon: 042-20 80 00
Epost: kundcenter@helsingborgshem.se
Måndag – fredag: 08.00-16.30

Kontakta oss