Har du en fråga till oss som du snabbt vill få svar på? Ställ din fråga i vår chatt!
Vi vill att du ska känna att det är lätt att få kontakt med oss på det sätt som passar dig och ditt ärende bäst. I vissa fall passar det kanske bäst med ett mejl eller med ett telefonsamtal, men ibland vill man undvika telefonkö och väntetid på mejlsvar. Då är vår nya chatt ett bra alternativ. Oavsett vad du väljer är du alltid välkommen med dina frågor!
I vår chatt får du snabb hjälp med dina frågor. Chatten hittar du via en grön symbol längst ner till höger på vår hemsida: https://www.helsingborgshem.se//
När det finns kundservicepersonal tillgänglig för chatt så dyker chattfönstret upp när du klickar på ikonen.
Vid tillfällen då inga kundservicemedarbetare finns tillgängliga för chatt kan du istället hitta svar på de vanligaste frågorna i vår Frågor och svar-funktion som visas istället.